میر حسین موسوی به سی سی یو منتقل شد

میر حسین موسوی به سی سی یو منتقل شد

 

مهندس مبرحسین موسوی که در دوران حبس و حصر خانگی 520 روزه دچار عارضه قلبی شدید شده بود صبح امروز، پنجشنبه دوم شهریور در میان تدابیر شدید امنیتی به بخش سی‌سی‌یو یکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شد.

 

 

به‌گزارش ندای سبز آزادی به نقل ازمنابع موثق، گفته می‌شود آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی و نامطد انتخابات ریاست جمهوری دهم که بیش از 18 ماه در حصرخانگی به‌سر می‌برد سه‌ماه پیش دچار عارضه قلبی شده بود، اما صبح امروز به‌دلیل وخامت حال جسمانی و در میان تدابیر امنیتی شدید، در کنار همسرش زهرا رهنورد به یکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شده است.

گمان می‌رود فشارهای دبیرکل سازمان ملل برای دیدار با نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پیشین ایران که هفته آینده برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد عازم تهران است جمهوری‌اسلامی را مجبور به انتقال وی به بیمارستان کرده است.

گفته می‌شود ماموران امنیتی از شب پیش از انتقال مهندس موسوی به بیمارستان در آنجا حضور یافته و در بخش‌های مختلف بخش مزبور دوربین‌های مداربسته کار گذاشته‌اند.

ده ها مامور امنیتی و ماموران اطلاعات ‌سپاه، نیروی‌انتظامی و لباس‌شخصی مراقبت از رهبر جنبش سبز و همسرش دکتر زهرا رهنورد را به‌عهده دارند. کارکنان بخشی که میرحسین موسوی در آنجا بستری شده تا این ساعت حق ترک محل کار خود را نداشته‌اند و موسوی به‌طورکل ممنوع‌الملاقات است.

براساس این گزارش، موسوی صبح پنجشنبه به‌دلیل انسداد عروق‌قلبی تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته که سه‌ساعت به‌طول انجامیده است. وی پس از عمل دوباره به سی‌سی‌یو منتقل شده و گفته می‌شود غیر از مشکلات قلبی مشکلات جسمی دیگری نیز دارد که ممکن است اقامت وی در بیمارستان را طولانی‌تر کند.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است در صورتی که زمان بستری شدن موسوی در بیمارستان طولانی شود، وی را به‌صورت ایزوله در یک بخش مجزا نگهداری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *