فضای امنیتی در بروجرد پس از کشته 26 دختر دبیرستانی بر اثر تصادف

فضای امنیتی در بروجرد پس از کشته 26 دختر دبیرستانی بر اثر تصادف 

 

پس از کشته شدن ۲۶ دختر دبیرستانی درتصادف اتوبوس اردوی بازدید از مناطق جنگی گزارشها حکایت از حضور پرشمار نیروهای امنیتی در شهرستان بروجن برای برخورد با اعتراضات احتمالی در این شهرستان دارد.

به گزارش ندای سبز آزادی پس از کشته شدن ۲۶ دختر   دبیرستانی در اردوی بازدید از مناطق جنگی فضای شهر بروجن به شدت امنیتی است و ماموران اطلاعات و بسیج برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی خانواده های داغدار در تمام شهر حضور دارند

براساس این گزارش شرکت در این اردو برای دانش آموزان اجباری و دارای 8 نمره ی درس دفاعی بوده است.

در حال حاضر اکثر نقاط شهر سیاه پوش شده  و مردم از این اتفاق به شدت خشمگین هستند.مسئول برگزاری این اردو سپاه پاسدارن بوده و وزیر آموزش و پرورش نیز در پاسخ به خبرنگاران درباره برگزاری این اردو به گفتن جمله «از مسئولانش بپرسید» اکتفا کرد.

براساس گزارشها همچنین خانواده های داغدار به همراه مردم شهر در مقابل سپاه شهر بروجن تجمع کردند که ماموران امنیتی خانواده های کشته شدگان را به داخل ساختمان بردند .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازتاب این خبر هیچگونه حرفی درباره ی موضوع این سفر نیاورده است و گفتنی است که اتوبوس این اردو از قدیمی ترین اتوبوس های ایران پیما بوده که امنیت بسیار پایینی داشته است.

شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *