بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در مورد وضعیت ابهام آمیز ابوالفضل عابدینی

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست با صدور بیانیه ای ضمن اعتراض به نقض حقوق قانونی زندانی سیاسی پان ایرانیست ابوالفضل عابدینی نصر در پی امضای شهادتنامه پیرامون کشته شدن ستار بهشتی خواستار رسیدگی عادلانه به پرونده قتل ستار بهشتی و همچنین شناسایی و مجازات آمران و عاملان این جنایت شد.
www.paniranist.info
متن بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست بدین شرح می باشد:

پاینده ایران

ستار بهشتی وبلاگ نویس جوان کشورمان پس از بازداشت از سوی “فتا” در پی شرایط بازجویی و نگهداری و رسیدگی دچار آسیب های جسمی منجر به مرگ شد و در پی این حادثه ابوالفضل عابدینی نصر از اعضای حزب پان ایرانیست و زندانی سیاسی بند 350 اوین با حضور در مقابل قاضی(بازپرس) رسیدگی به پرونده قتل ستار بهشتی با ایراد شهادت نسبت به مشاهده آثار ضرب و شتم بر بدن ستار بهشتی در مدت حضور این جوان ناکام در بند 350 زندان اوین بار دیگر نشان داد که دفاع از حقوق شهروندان و مظلومین سرلوحه مشی سیاسی اوست .

پس از ایراد شهادتنامه برخی عوامل موثر در جریان پرونده به جای یافتن ریشه های موضوع و شناسایی عاملین و امرین قضیه با پیچیده و مبهم کردن وضعیت ابوالفضل عابدینی در پی گمراه کردن افکار عمومی و لاینحل گذاشتن مساله برآمدند.

ازپنجشنبه گذشته تا کنون از ابوالفضل عابدینی نصر هیچ خبری در دست نیست و این امر باعث نگرانی همرزمان و خانواده این جوان غیور و آزادی خواه شده است .

جای تاسف بسیار است که بار دیگر و در آستانه سالگرد چهاردهمین سال از قتل های زنجیره ای هنوز باید شاهد چنین رخدادهایی در ایران باشیم

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست ضمن اعتراض به محرومیت ابوالفضل عابدینی نصر از حقوق قانونی خود پس از ادای شهادت خواستار رسیدگی عادلانه به پرونده قتل ستار بهشتی و شناسایی و مجازات آمران و عاملان این جنایت غیر انسانی می باشد .

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست

۲۹ آبانماه ۱۳۹۱ خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *