بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست پیرامون تداوم فشار و تهاجم بر پان ایرانیست‌ها

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در ۲۰ آذرماه ۱۳۹۱ با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد مسولین و نیروهای امنیتی در برخورد با پان ایرانیست‌ها با اشاره به این نکته که بخش مهمی از فشارهای دستگاه امنیتی بر فعالین پان ایرانیست در خوزستان است، نسبت به این نوع عملکرد ابراز تاسف نمود و خاطر نشان کرد خوزستان، قلب تپندهٔ سرزمین ایران و کانون مهم توطئه‌های ضد ایرانی است و همهٔ این اقدامات خطرناک و ضد ایرانی در حالی اجرا می‌شوند که پان‌ایرانسیت‌ها و میهن‌پرستان خوزستان تحت ظلم وستم برخی دستگاه‌های امنیتی و شبه امنیتی هستند.
در ادامه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به مسولین هشدار داد که این اقدامات نه فقط تهاجمی بر علیه پان‌ایرانسیت‌ها بلکه یورشی تمام عیار به تمامیت ارضی و منافع ملت بزرگ ایران است و در پایان نیز با تاکید بر عدم عقب نشینی از آرمانهای خودخواستار آزادی تمام زندان سیاسی از جمله زندانیان پان ایرانیست شد و افزود: “بی‌مسوولیتی حاکمان وقت در صیانت از منافع ملی و سرزمینی و ظلم آنان بر میهن‌پرستان، هیچ خللی در عزم و اراده‌ی راسخ ما برای ایفای وظایف و مسوولیت‌های ما در قبال منافع ملی، تمامیت ارضی و سرنوشت آینده‌ی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و استوارتر از همیشه به سوی ایرانی آباد، آزاد و مقتدر گام خواهیم برداشت”.
www.paniranist.info
در ادامه متن کامل بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست را می‌خوانید:

به نام خداوند جان و خرد
پاینده ایران

تهاجم بر علیه پان‌ایرانسیت‌ها با کدام هدف صورت می‌گیرد؟

با گذشت ۲۰ روز از بازداشت غیرقانونی دو تن از اعضای حزب پان‌ایرانسیت، سروران حجت کلاشی (مسوول سازمان جوانان حزب پان‌ایرانسیت) و اوژن اکبری، بازداشت روز گذشتهٔ میلاد دهقان در شهر اهواز و همچنین تایید حکم غیرعادلانهٔ یکی دیگر از اندامان حزب در خوزستان، سامان آریامن، به ۱۸ ماه زندان تعزیری آن هم به اتهام عضویت در حزب پان‌ایرانسیت و توهین به مسوولان نظام جمهوری اسلامی، نشانهٔ دیگری بر استمرار فشار‌ها بر اندامان حزب پان‌ایرانسیت و تداوم رفتارهای ناسنجیده و غیرمنطقی بخش‌هایی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی حاکمیت بر علیه میهن‌پرستان می‌باشد.

نکتهٔ تاسف‌بار اینکه بخش مهمی از این تهاجمات بر علیه پان‌ایرانسیت‌ها در خوزستان، قلب تپندهٔ سرزمین ایران و کانون مهم توطئه‌های ضد ایرانی، صورت می‌گیرد. بدون شک ملت ایران و مسوولین (؟) امنیتی و قضایی آگاهی دارند که در سال‌های اخیر گروه‌های تجزیه‌طلب و وابسته به بیگانه، با حمایت از طرف دستگاه‌های امنیتی دشمنان ایران در منطقه، در حال برنامه‌ریزی و اقداماتی برای به آشوب کشانیدن خوزستان هستند. این اقدامات از طریق تشویق شبکه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی وابسته به کشورهای منطقه، تبلیغات گسترده در شهر‌ها و روستاهای خوزستان، نفوذ در نهادهای حکومتی، تزریق پول‌های کلان به مناطق فقیرنشین، جمع‌آوری و ذخیرهٔ سلاح در مناطق مختلف شهری و روستایی و تهدید میهن‌پرستان خوزستان صورت می‌گیرد.

همهٔ این اقدامات خطرناک و ضد ایرانی در حالی اجرا می‌شوند که پان‌ایرانسیت‌ها و میهن‌پرستان خوزستان تحت ظلم وستم برخی دستگاه‌های امنیتی و شبه امنیتی هستند. این مظلومیت تا به آنجاست که از یک سو پان‌ایرانسیت‌ها و خانوادههای ایشان در معرض تهدید، ضرب و جرح و حملات مداوم تجزیه‌طلبان و وابستگان بیگانه هستند و از سوی دیگر و به صورت موازی از طریق برخی دستگاه‌های امنیتی و قضایی، در معرض احکام ناعادلانهٔ قضایی، زندان و… می‌باشند.

حزب پان‌ایرانسیت به مسوولین حاکمیت هشدار می‌دهد که این اقدامات نه فقط تهاجمی بر علیه پان‌ایرانسیت‌ها بلکه یورشی تمام عیار به تمامیت ارضی و منافع ملت بزرگ ایران است. بدون شک این نگاه غیرمنطقی و ضد ایرانی بر علیه میهن‌پرستان و این اقدامات ناسنجیده و مشکوک بر علیه امنیت ملی و منافع ملی، خطرات مهلکی را برای آیندهٔ ایران در پی خواهد داشت که مسوولین مربوطه (؟) باید نسبت به آن در مقابل ملت ایران پاسخگو باشند.

سازمان جوانان حزب پان‌ایرانسیت ضمن پافشاری بر خواستهٔ همیشگی خود مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی و از جمله زندانیان پان‌ایرانسیت (سروران حجت کلاشی، ابوالفضل عابدینی، شاهین زینعلی، اوژن اکبری و میلاد دهقان) به همهٔ میهن‌پرستان و پان‌ایرانسیت‌ها یادآور می‌شود که بی‌مسوولیتی حاکمان وقت در صیانت از منافع ملی و سرزمینی و ظلم آنان بر میهن‌پرستان، هیچ خللی در عزم و ارادهٔ راسخ ما برای ایفای وظایف و مسوولیت‌های ما در قبال منافع ملی، تمامیت ارضی و سرنوشت آیندهٔ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد و استوار‌تر از همیشه به سوی ایرانی آباد، آزاد و مقتدر گام خواهیم برداشت.

پاینده ایران
۲۰ آذر ۱۳۹۱
سازمان جوانان حزب پان‌ایرانسیت

پیوند دایمی : http://www.paniranist.info/?p=5870

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *