بیانیه سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به مناسبت درگذشت استاد مرتضی ثاقب فر

استاد مرتضی ثاقب فر جامعه‌شناس، نویسنده، مترجم و پژوهش‌گر تاریخ و فرهنگ ایران بامداد دیروز یازدهم دی‌ماه 1391 بر اثر سکته مغزی در بیمارستان رسول اکرم درگذشت.


سازمان جوانان حزب پان ایرانیست به مناسبت درگذشت این پژوهشگر میهن پرست بیانیه ای صادر کرده است که متن آن را در ادامه می خوانید.


به نام خداوند جان و خرد

پاینده ایران

ای آفریدگار پاک تو را پرستش می کنم و از تو یاری می جویم

استاد مرتضی ثاقب فر جامعه شناس و از مترجمان و پژوهشگران بنام تاریخ و فرهنگ ایران 11 دیماه سرای فانی را به سوی سرای باقی ترک کرد.

به گواه اندیشمندان و پژوهشگران ایران، ثاقب فر پژوهشگر و مترجم بی بدیلی بود که همه عمر خود را وقف کوشش در راه اعتلای ایران از طریق تالیف کتاب های مرجع و برگردان کتاب به زبان فارسی بدون کوچکترین چشمداشتی و انگیزه مالی کرد.

بیشک فقدان استاد بزرگی چون او در این هنگامه که میهن ما از هر سو مورد هجوم اندیشه های ضد ایرانی قرار گرفته است و هویت ایران در نوک حمله مغرضان و بدخواهان میهن قرار گرفته است بسیار خالی است.

امید است که جوانان میهن دوست و شاگردان استاد سفر کرده جای خالی وی را پر کنند حزب پان ایرانیست نیز درگذشت این استاد توانا را به ملت ایران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می گوید و برای بازماندگان ایشان طلب صبر از پروردگار یکتا می نماید.

پاینده ایران

سازمان جوانان حزب پان ایرانیست
دوازدهم دیماه 1391

پیوند همیشگی : http://www.pan-iranist.info/?p=5874

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *