ابوالفضل عابدینی به اعتصاب غذایش پایان داد

ابوالفضل عابدینی، زندانی پان ایرانیست  روز دوشنبه، ۲۸ مرداد به اعتصاب غذای خود پایان داد.
بر اساس گزارش سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، ابوالفضل عابدینی که از تاریخ ۵ مردادماه جاری و در اعتراض به انتقال ناگهانی‌اش از زندان اوین به زندان کارون اهواز اعتصاب غذا کرده بود، روز دوشنبه ۲۸ مردادماه طی پیامی اعلام کرد به اعتصاب غذای خود پایان داده است.

این فعال سیاسی در فروردین ماه ۱۳۸۹ توسط دادگاه انقلاب اهواز به اتهامات عضویت در حزب پان ایرانیست، ارتباط با دول متخاصم، فعالیت‌های حقوق بشری و تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم و یک سال بعد از صدور حکم اول، بار دیگر از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه‌ای به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری دیگر محکوم شد.  گفتنی است وی در طول مدت سه سال و اندی که در زندان به سر می برد از حق قانونی استفاده از مرخصی محروم بوده است.

 

563909_305209782958719_1689549355_n

 

متن پیام ابوالفضل عابدینی به شرح زیر می‌باشد:

به نام خداوند جان و خرد
پاینده ایران

هموطنان، دوستان و همرزمان عزیز

مقاومت به راه آزادی، فرمان ارادهٔ ملی به فرزندان میهن است. با ایمانی سرشار و اراده‌ای استوار سرسپردهٔ این راهم.
در تمامی این سال‌ها برای طلوع خورشید آزادی دمی نیاسوده، خیر و مصلحت فردی را فدای خیر و مصلحت عمومی نکرده و خدمتگزار معبد حق و حقیقت بوده‌ام و با جهل و ظلم و ستم سر سازش نداشته‌ام.
در سال هشتاد و هشت و با ظهور جنبش مطالبه محور عمومی بنام «جنبش سبز» به قدر توان به یاری و حمایت از حقوق مردم برخاستم که پی آمد آن دوازده سال زندان برایم بود.
اما برای کسی که راه حقیقت برگزیده، این راه و طی این مسیر حتی پشت میله‌های زندان هم نمی‌تواند متوقف شود. به این دلیل در برابر ظلم رفته بر ستار بهشتی سکوت نکرده و با ادای شهادت نقاب از چهرهٔ حقیقت برکشیدم تا سیاه رویان رسوا شوند و از خون بنا حق ریخته شدهٔ یک هموطن مظلوم دفاع کرده باشم. نتیجه آن این بود که آزار و اذیت‌های جدیدی متوجه من شده و در ‌‌نهایت به زندان کارون اهواز منتقل شدم.
برای یک زندانی، جان و سلامتش آخرین ابزاری است که توسط آن می‌تواند فریاد آزادی و آزادگی برآورد و صدایش را به گوش مردم و مسئولان برساند.
در طی بیست و چهار روز گذشته که در اعتصاب غذا به سر می‌بردم پیام‌های مهر آمیز همرزمان، دوستان و زندانیان سیاسی را مبنی بر پایان دادن به اعتصاب غذایم شنیدم و اکنون به احترام درخواست‌های مکرر به اعتصاب غذایم پایان می‌دهم.
پایان اعتصاب غذا، پایان مبارزه نیست و مبارزه در راه سرافرازی و سربلندی ایران و ایرانیان تا جان در بدن دارم ادامه خواهد داشت.
در پایان ازهمبندان بزرگوار و مبارزم در زندان اوین که به هنگام انتقال به زندان اهواز و همچنین اعتصاب غذایم با پیام‌های پرمهر و شجاعانه از من حمایت کامل به عمل آوردند، همچنین از هم اندیش و دوست گرامیم حسین رونقی ملکی که علارغم بیماری و برای همراهی با من و برای پاسداشت آزادگی و دفاع از انسانیت دست به اعتصاب غذا زد، خالصانه سپاسگزاری می‌کنم. امید که صدای آزادی خواهی ما به گوش همگان رسیده باشد و به زودی همه در بیرون از زندان و بدون دستبند و پابند و حصر برای آبادانی و سربلندی ایران عزیز بیش از پیش تلاش کنیم.

 

ابوالفضل عابدینی
۲۸ مرداد ۱۳۹۲
زندان کارون اهواز

 

 

http://www.pan-iranist.info/6018.htm ‎

 

1 دیدگاه برای «ابوالفضل عابدینی به اعتصاب غذایش پایان داد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *