جدید‌ترین اظهارات حسن روحانی در مورد انتخابات ۸۸

 

حسن روحانی٬ رئیس جمهور یادزهم گفته که مردم در انتخابات سال ۱۳۹۲ «همه شبهات» افکار عمومی جهان درباره انتخابات گذشته را «شستشو» دادند.

 

روحانی
به گزارش خبرگزاری «نسیم» آقای روحانی روز سه‌شنبه (۱۹ شهریور) در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور گفته این «شستشو» به «این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر رهبری صورت گرفت.»
وی گفته است: «برای دشمن خیلی سخت بود که با این همه القاء علیه نظام و روحانیت٬ مردم مجددا یک روحانی و معمم را {در انتخابات سال ۹۲} انتخاب کردند.»
روحانی اضافه کرده که «مردم ایران مردمی بزرگ هستند و مردمی هستند که در انتخابات دست رد به سینه همه دشمنان زدند و دنیا را به شگفتی وادار کردند.»
حسن روحانی در جریان دفاع از کابینه خود در صحن مجلس شورای اسلامی از اعتراض‌های خیابانی به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز با عنوان «اردوکشی خیابانی» یاد کرده بود.
رئیس جمهوری ایران در بخش دیگری از سخنان خود به طور تلویحی از موضع‌گیری برخی امامان جمعه علیه دولت یازدهم انتقاد کرد و به آن‌ها توصیه کرده «پیام» انتخابات سال ۹۲ را فراموش نکنند.
حسن روحانی در مورد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده که «دولت از حقوق مسلم هسته‌ای مردم ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *