احمدی‌مقدم: دولت قبلی درباره ذخیره کالا دروغ می‌گفت

اسماعیل احمدی‌مقدم٬ فرمانده پلیس با «دروغ‌گو» خواندن دولت دهم گفته که «گناه» عاملان وقایع سال ۸۸ «نابخشودنی» است و با به قدرت رسیدن حسن روحانی «دو دستگی» در نظام از بین رفته است.

 

ذخیره کالا
به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای احمدی‌مقدم روز یک‌شنبه (۲۴ شهریور) در جمع فرماندهان پلیس امنیت به طور تلویحی از دولت محمود احمدی‌نژاد با عنوان دولتی «دروغگو» نام برده است.
وی گفته «در اواخر دولت قبلی مسئولان دولت قاطعانه اعلام کردند که وضعیت ذخیره اقلام اساسی مناسب است»٬ اما «گزارش‌های پلیس امنیت نشان داد که آن‌ها دروغ می‌گویند.»
احمدی‌مقدم افزوده دولت احمدی‌نژاد به دروغ اعلام کرده بود برای شش ماه ذخیره کالای اساسی در کشور وجود دارد در حالی که این ذخیره تنها برای دو تا سه ماه ( به گزارش مهر ۱۵ روز) بود.
این فرمانده پلیس در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع سال ۱۳۸۸ اشاره کرده و گفته است: «آنهایی که فتنه را به‌راه انداختند گناه‌شان نابخشودنی است.»
وی همچنین ادعا کرده که «دو دستگی‌های» به وجود آمده در جمهوری اسلامی پس از وقایع سال ۸۸ با به قدرت رسیدن حسن روحانی در سال ۹۲ از بین رفته است.
به گفته احمدی‌مقدم پس از انتخابات سال ۹۲ «اکنون کسانی که به حاشیه رانده شده‌اند نیز می‌توانند به نظام خدمت کنند.»
وی افزوده «کسانی که زمانی به همراهی با دشمنان و ضد نظام بودن محکوم شده بودند٬ بعد از انتخابات قسم می‌خورند که پایبند به نظام هستند و پیرو ولایت فقیه.»
فرمانده پلیس در بخش‌های دیگری از سخنرانی خود از «رضایتمندی» جریان‌های سیاسی از پلیس خبر داده و گفته «رفتاری که اکنون با افغان‌ها می‌شود مناسب نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *