اظهارات وزیر اطلاعات پیرامون فعالان سیاسی

وزیر اطلاعات گفت: اگر رفتارها و هنجارها بر اساس ارزش‌ها با رعایت موازین اسلام باشد نظام دوست ندارد حتی یک زندانی داشته باشد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص مبارزه با فسادهای اقتصادی اظهار کرد: برخی از صورت‌های برخورد با مفاسد اقتصادی را قبول نداریم چون ضرر اینها برای سرمایه گذاری در امر تولید و ایجاد شغل در کشور بسیار بیشتر از تاثیر بر کاهش فساد اقتصادی است.

 

علوی

وی ادامه داد: برخورد با مفاسد اقتصادی باید حساب شده و مطالعه شده باشد و بتواند فساد اقتصادی را از بین ببرد و سرمایه گذاری را مورد تاثیر قرار ندهد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: وزارت اطلاعات چون به امر رهبری متولی مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی است با یک راهبرد مطالعه شده و حساب شده در این عرصه عمل خواهد کرد تا بتواند در کاهش مفاسد اقتصادی تاثیر گذاشته و بر سرمایه گذاری سالم اثر بگذارد.

وی در خصوص آزاد سازی زندانیان گفت: همه مردم باید در نظام اسلامی سالم و تندرست باشند و باید مردم نیز به گونه‌ای عمل کنند که نظام مجبور نشود که کسی را زندانی کند و این به خود افراد بر می‌گردد و خود افراد هم باید کمک کنند که با عملکرد صحیح کارشان به زندان نکشد.

علوی بیان کرد: امیدواریم که افراد فعال در عرصه‌های مختلف در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی به صورت سالم حرکت کرده و آرامش و وحدت جامعه را مد نظر قرار داشته باشند تا نظام مجبور نشود که بر اساس احکام اسلام عمل کند.

وی گفت:‌ اگر رفتارها و هنجارها بر اساس ارزش‌ها با رعایت موازین اسلام باشد نظام دوست ندارد حتی یک زندانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *