خیز محافظه‌کاران برای برگزاری مراسم ضد آمریکایی ۱۳ آبان

اصغر آب‌خضر٬ رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم ۱۳ آبان اعلام کرد این مراسم امسال «پرشور‌تر» از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و «مرگ بر آمریکا» شعار اصلی آن خواهد بود.

 

کمیته برائت از مشرکین
به گزارش روز دوشنبه (۱۵ مهر) خبرگزاری فارس٬ آقای آب‌خضر این مطلب را در جلسه‌ «کار‌شناسی» نحوه برگزاری مراسم ۱۳ آبان بیان کرده است.
وی گفته است: «با توجه به موضع‌گیری غیرعقلائی، مستکبرانه و غیرمنطقی غرب به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال بسیار متفاوت و پرشور‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.»
این مقام مسئول افزوده که «ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی نشان خواهد داد با هیچ‌ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی» نیست.
آب‌خضر اضافه کرده که «مردم ایران» در مراسم امسال نشان خواهند داد که «حاضر به معامله و مذاکره برسر منافع ملی، عزت و غیرت خود نیستند و هرگونه باج‌دهی و باج‌خواهی را نفی می‌کنند.»
وی گفته است: «مراسم ۱۳ آبان امسال روز بزرگ مرگ بر آمریکا خواهد بود و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در یوم الله سیزدهم آبان و نهم دی خواهد بود.»
۱۰ مهر ماه نیز حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی فرمانده سپاه اعلام کرده بود مراسم ۱۳ آبان امسال «متفاوت‌تر و پرشکوه‌تر» از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.
در پی گفتگوی تلفنی باراک اوباما و حسن روحانی در نیویورک و افزایش امیدها برای بهبود نسبی روابط جمهوری اسلامی و آمریکا٬ پرسش‌هایی درباره نحوه برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال در ایران مطرح شده بود.
۱۳ آبان هر سال در ایران به مناسبت حمله به سفارت آمریکا در تهران (سال ۱۳۵۸) مراسمی «ضد آمریکایی» برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *