فراخوان حامیان احمدی‌نژاد برای تجمع مقابل دادگاه

سایت «دولت ما» گزارش کرد محمود احمدی‌نژاد به منظور جلوگیری از بروز «حوادث ناگوار» و «ناخواسته» وکیل خود را برای پاسخگویی به دادگاه خواهد فرستاد.
احمدی‌نژاد پنجم آذر ماه با شکایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران دادگاهی خواهد شد.

 

احمدی نژاد
سایت «دولت ما» جمعه (اول آذر) به نقل از برخی منابع آگاه نوشته که «به احتمال بسیار زیاد احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشده و وکیل ایشان پیگیری قضایی را انجام خواهد داد.

این سایت افزوده «با عدم حضور احمدی‌نژاد در دادگاه، التهاب اجتماعی نیز فروکش کرده و از بروز حوادث ناگوار و ناخواسته در زمان و مکان دادگاه پیشگیری» خواهد شد.
این خبر در شرایطی منتشر شده که در روز‌های اخیر حامیان رئیس دولت دهم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند قصد دارند روز سه‌شنبه٬ پنجم آذر مقابل دادگاه حاضر شوند.
حامیان احمدی‌نژاد که از این دادگاه با عنوان «دادگاه تاریخی دکتر» یاد می‌کنند از همفکران خود خواسته‌اند در این تجمع شرکت کنند.
این در حالی است که تحرکات سیاسی احمدی‌نژاد در ماه اخیر مجددا افزایش یافته است؛ برپایی جشن تولد، تاسیس هیات مذهبی منتظران بهار و.. از جمله این تحرکات است.
سایت «نکات پرس» نیز نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرده که ۹۴ درصد شرکت‌کنندگان خواستار برگزاری علنی دادگاه احمدی‌نژاد شده‌اند.
محمود احمدی‌نژاد مخالفان محافظه‌کار سرسختی دارد که از مدت‌ها پیش تلاش‌ها برای دادگاهی کردن وی و گروهی از نزدیکانش را پیگیری می‌کنند.
رسیدگی به بسیاری از پرونده‌های تخلف احمدی‌نژاد و نزدیکان وی به دستور علی خامنه‌ای متوقف مانده و اطلاع دقیقی از سرنوشت‌ها آن‌ها در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *