سعید مرتضوی تهدید کرد: باند سیاسی تحقیق و تفحص را رسوا می‌کنم

سعید مرتضوی٬ مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی می‌گوید دادگاه علنی تحقیق و تفحص از این سازمان را به «صحنه رسوایی عقبه تحقیق و تفحص» تبدیل می‌کند و این پرونده را «پوششی» برای «جایگزین کردن چهره‌های فتنه‌گر به جای نیروهای ارزشی و انقلابی» در این سازمان می‌داند.

 

images (4)

 
آقای مرتضوی این تهدید را در گفتگوی اختصاصی با وب‌سایت «دولت ما» بیان کرده است.
وی این اظهارات را در واکنش به سخنان اخیر علیرضا محجوب٬ نماینده مجلس و عضو هیات تحقیق و تفحص مبنی بر اینکه سعید مرتضوی «تنها باید در دادگاه پاسخگو باشد» بیان کرده است.
چهارشنبه (۱۳ آذر) ایرج عبدی٬ سخنگوی کمیسیون اجتماعی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را در صحن علنی قرائت کرد که در آن به ده‌ها مورد تخلف سعید مرتضوی و سازمان تامین اجتماعی اشاره شده بود.
مرتضوی نیز در واکنش به گزارش گفته بود که اعضای هیات تحقیق و تفحص بدنبال «انتقام‌» بوده‌اند و در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نام نمایندگانی که زمان ریاست وی از این سازمان «کارت هدیه» و «بن» گرفته‌اند را اعلام کرد.
به گزارش «دولت ما» مرتضوی درباره هیات تحقیق و تفحص گفته است: «عوامل یک باند سیاسی تمام توان خود را بسیج کرده‌اند تا با هیاهو و جنجال مطالبی را بر خلاف واقعیت به افکار عمومی القا کنند.»
وی تهدید کرده «به طور حتم اگر دادگاه علنی باشد، صحنه دادگاه را به صحنه رسوایی عوامل این اقدامات تبدیل و پشت پرده این باند سیاسی را به طور شفاف و مستند افشا خواهم کرد.»
مرتضوی در ادامه تحقیق و تفحص را «پوششی برای انجام تغییرات گسترده در پست‌های کلیدی سازمان تامین اجتماعی و جایگزین کردن چهره‌های فتنه گر به جای نیروهای ارزشی و انقلابی» معرفی کرده است.
دادستان سابق تهران مدعی شده «باندی» که در پشت صحنه این تحقیق و تفحص قرار دارد «در حوادث ۱۸ تیر و فتنه ۸۸ نقش داشته‌اند و از اقدامات قانونی بنده لطمه دیده‌اند» و حالا در حال «انتقام‌گیری» هستند.
وی توضیح بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است.
سعید مرتضوی به عنوان متهم ردیف اول پرونده کهریزک با وجود حملات گسترده‌ای که مدت‌هاست علیه وی صورت می‌گیرد٬ هنوز در جمهوری اسلامی محاکمه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *