تجمع سیاسی تاکسی‌داران علیه دولت روحانی

نخستین تجمع «صنفی‌ـ‌سیاسی» علیه دولت حسن روحانی از سوی گروهی از تاکسی‌داران مقابل نهاد ریاست جمهوری و استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات محمود سریع‌القلم٬ مشاور حسن روحانی روز دوشنبه (۲۵ آذر) مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

 

Aviary sobhtoos-ir Picture 3
این رانندگان در نامه‌ای خطاب به روحانی نوشته‌اند نه‌ تنها وضعیت معیشتی آن‌ها پس از انتخابات بهتر نشده٬ بلکه «شاهد توهین و تحقیر از سوی اطرافیان» رئیس جمهور هستند.
در ادامه این نامه آمده «آقای سریع‌القلم که معلوم نیست تاکنون کجا بوده به یکباره از گرد راه می‌رسد و به کسبه فهیمی که همواره در صف مقدم حرکت سیاسی ملت بوده‌اند، با توهینو تحقیر سخن می‌گوید.»

 

تاکسی‌رانان تجمع‌کننده در مقابل نهاد ریاست جمهوری در پایان نامه خود خواستار عزل و اخراج محمود سریع‌القلم از حلقه مشاوران رئیس‌ جمهوری شده‌اند.
امضاء کنندگان این نامه هشدار داده‌اند در صورت عدم برخورد با سریع‌القلم٬ آن‌ها از وی به قوه قضائیه شکایت خواهند کرد.
محمود سریع‌القلم چندی پیش گفته یک راننده تاکسی که از صبح تا شب کار می‌کند٬ نمی‌تواند پاسخ‌های منطقی درباره برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات ژنو بدهد.
رسانه‌های محافظه‌کار در یک هفته گذشته نیز در واکنش به این گفته سریع‌القلم که «کسی که زبان انگلیسی نمی‌داند، منطقی فکر نمی‌کند» حملات تندی متوجه وی کرده‌اند.
تجمع امروز تاکسی‌داران مقابل استانداری خراسان رضوی نیز همانند تجمع تهران نمی‌تواند بی‌ارتباط با حملات یک هفته اخیر محافظه‌کاران تندرو علیه سریع‌القلم باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *