هشدار سپاه به کمپین شکستن حصر موسوی و کروبی

معاون فرمانده سپاه پاسداران به کسانی که خواهان پایان بازداشت خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند هشدار داده و گفته این دو محاکمه خواهند شد.

 

sepah slider(22)

 

این مقام سپاه اراده دولت برای برداشتن فیلترینگ را همراهی با خواسته امریکا توصیف کرده است.

این سخنان در حالی ابراز شده که در روزهای گذشته در شبکه اجتماعی و در محافل دانشجویی سخن از اقدام اعتراضی به ادامه حصر و کمپینی برای اعتراض به ادامه حصر شکل گرفته است.

این مقام نطامی ایران همچنین در پاسخ به اقدام های مقام های دولتی، با برداشتن فیلترینگ فیسبوک و بازگشت دانشجویان اخراجی مخالفت کرده است.

حمیدرضا مقدم فرد، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفته « محاکمه موسوی و کروبی مطالبه عمومی است» و این اقدام« دیر یا زود انجام می شود»

او گفته« کاری که موسوی و کروبی انجام دادند حد دارد و حد آن مفسد فی‌الارض است».

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقای مقدم‌فر در جمع خبرنگاران گفته« باید احکام موسوی و کروبی در یک دادگاه صالح تعیین و صادر شود».

این مقام سپاه با بیان این که« امیدواریم این فتنه‌گران جزو توابین در جامعه باشند» هشدار داده است که« کسانی که خواستار این هستند حصر موسوی و کروبی را بشکنند، باید بدانند فتنه‌گران هنوز متنبه نشده‌اند.

او گفته« جمهوری اسلامی با آن ترحمی که نسبت به فتنه‌گران دارد علاقه‌مند است آنان از کاری که مرتکب شده‌اند توبه کنند».

آقای مقدم فر همچنین با بازگشت کسانی که پس از اعتراض های انتخابات سال هشتاد و هشت از دانشگاه اخراج شده اند مخالفت کرده است.

او با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های مردم و جامعه اصیل و دانشگاهی بازگشت افراد اخراج شده به دانشگاه است، گفته این افراد به صورت قانونی و به دلایل امنیتی یا حضور در فتنه‌گری‌ها از دانشگاه اخراج شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفته این افراد می‌خواهند به دانشگاه برگشته و مجددا فتنه‌گری کنند و همه نگران هستند که امیدواریم این اتفاق نیافتد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران به صحبت ها در باره برداشتن فیلتر فیسبوک اشاره کرد و گفت: این اراده خوبی نیست و انتظار ما از رئیس جمهور و دستگاه‌های نظارتی اعتدال و تلاش فرهنگی است.

این مقام عالی رتبه سپاه، با بیان اینکه در عرصه فرهنگی نقاطی که بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد باید بیشتر توجه شود، تصریح کرد: یکی از مواردی که بیشترین مورد هجمه دشمنان قرار گرفته سبک زندگی است که دشمنان تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف به آن ضربه وارد کنند.

آقای مقدم فر گفته« با وجود اینکه هجمه‌های فرهنگی دشمنان همیشه وجود دارد جای تاسف است که دستگاه‌های فرهنگی و دولت ما به جای آن‌که مسائل فرهنگی را حل کند،‌ دغدغه رفع فیلتر فیس بوک آمریکایی‌ها را دارند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *