فعالان حقوق بشر عرب خوزستانی چه کسانی هستند؟

به گزارش تارنمای آذری ها مدتی که است که در اخبار و رسانه های سایت هایی که دغدغه خود را مسائل حقوق بشری با رنگ و لعاب دفاع از تجزیه طلبان قرار داده اند فردی به نام “کامل البوشوکه” تحت عنوان دفاع از حقوق بشر زندانیان عرب، فعالان حقوق بشر عرب، یا فعالان اهل سنت عرب به اظهار نظر و مصاحبه می پردازد.

 

tumbnail (1)

 
این افراد که به اتهام بمب گذاری در اهواز، ترور و فعالیت مسلحانه- تجزیه طلبانه دستگیر شده اند اقدام به تبلیغ سلفی گری و وهابی گری نیز می کردند.
کامل البوشوکه عنصر تجزیه طلب و ضدایرانی در حالی در سایت های حقوق بشر و رسانه ها اقدام به فعالیت می کند که وابستگی های فکری و تشکیلاتی او به سازمان های تروریستی و ضدایرانی مبرهن است.
آیا کسی که خود را سرباز صدام حسین بعثی معرفی می کند و با افتخار در کنار او عکس می انداز، می تواند در عین فعال حقوق بشر نیز باشد؟
برای همگان آشکار است که برای این عده و حامیان رسانه ای آنها مسئله ، مسئله حقوق بشر نیست، زیرا مدعیان و تروریست ها و قوم گراها ذره ای از حقوق بشر و دموکراسی نصیب نبرده اند.

در کدامین کشور فعالیت چنین افرادی که را ارادتمند فردی جانی مانند صدام حسین می دانند آزاد و قانونی است و کدامین ملت فعالیت چته های طرفدار دشمنی خونی اش را با روی گشاده می پذیرد؟

وطنخواهان آذری به نام ملت ایران داوری در این خصوص به وجدان پاک افکار عمومی واگذار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *