هادی خامنه‌ای: نتوانستیم به اهداف انقلاب برسیم

هادی خامنه‌ای، نماینده سابق مجلس و دبیرکل «مجمع نیروهای خط امام» در همایشی به مناسبت سالگرد انقلاب، از روند انقلاب، وضعیت اقتصادی، شرایط امنیتی و سیاسی و ادامه بازداشت خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی کرده است.
او ابراز تاسف کرده که روند انقلاب آن گونه که انتظار می‌رفت، سپری نشد و به اهداف خود نرسید. هادی خامنه‌ای افزوده که اشکالات سال‌های ابتدایی انقلاب اینک متراکم و به یک معضل اساسی مبدل شده‌اند.
او در بخشی از سخنان خود با اشاره به بی‌مهری نسبت به «السابقون انقلاب»، ابراز امیدواری کرده که موسوی و رهنورد و کروبی هرچه زود‌تر از حبس خانگی به در آیند: «و سلامتی کامل و برخورداری از شرایط زندگی عادی زندگی و برخورداری از حقوق اجتماعی و فردی نصیب ایشان شود.»
هادی خامنه‌ای، برادر رهبر جمهوری اسلامی، از دولت یازدهم انتقاد کرده که عمدتا بر عبور از بحران هسته‌ای تکیه می‌کنددر حالی‌که باید توسعه متوازن و همه‌جانبه را مد نظر قرار دهد.
او با اشاره به دعوت روحانی از سرمایه‌گذاران برای حضور در ایران در اجلاس داووس تاکید کرده که وقتی فضای امنیتی از کشور به طور کامل برچیده نشده است، دنیا نمی‌تواند به این دعوت اعتماد کند: «وقتی مسئله حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد حل نشده و نهادهای نظام و شبه‌نظامی فرادستی دارند و خارج از قانون در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جولان می‌دهند، نمی‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذار خارجی سرمایه‌اش را به کشور بیاورد.»
هادی خامنه‌ای که مدیر مسئول روزنامه توقیف شده «حیات نو» بوده، به آزادی بیان و مطبوعات نیز پرداخته و از دولت یازدهم خواسته که حق آزادی بیان و نشر را طبق قانون اساسی و قوانین عادی تضمین و نگهبانی کند. او از دولت یازدهم خواسته که از پیگیری حقوق و آزادی‌های اساسی مردم، تحت فشار و تهدید و جوسازی تندرو‌ها منصرف نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *