۴ وزیر اقتصادی این هفته در راه مجلس

چگونه در هفته جاری ۴ وزیر اقتصادی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان راهی مجلس می‌شوند و نیز اقتصاد مقاومتی، ‌ گزارش عملکرد بودجه ۹۲ و دیگر مباحث در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد.

 

IMG11385842

به گزارش سازمان جوانان پان ایرانیست به نقل از فارس، دستور کار کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای هفته جاری تعیین شد. بر این اساس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بحث و بررسی پیرامون اقتصاد مقاومتی را در کنار بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی روز دوشنبه بررسی می‌کند.

همچنین در این روز بررسی لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد در دستور کار است.

کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز طرح تشکیل این سازمان را روز دوشنبه بررسی خواهد کرد.

کمیسیون اجتماعی همچنین روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی بندهای سیاست‌های ابلاغی پیرامون اقتصاد مقاومتی را بررسی خواهد کرد و روز سه‌شنبه نیز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات آقایان غلامرضا اسداللهی، محمدرضا پورابراهیمی، ایرج ندیمی و جلیل جعفری بنه، مه‌مان مجلس خواهد بود.

همچنین کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه راهکارهای لازم درارتباط با اقتصاد مقاومتی با مسئولان گمرک ایران را در دستور کار دارد و روز سه‌شنبه نیز بندهای ارجاعی در صحن مجلس در ارتباط با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در این کمیسیون بررسی خواهد شد.

کمیسیون انرژی نیز سه‌شنبه گزارش مسئولان وزارت نیرو در باره عملکرد بودجه سال ۹۲ و اقتصاد مقاومتی را بررسی می‌کند.

روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه، گزارش تفریق بودجه سال ۹۰ را جمع‌بندی نهایی خواهد کرد و در ادامه به کلیات طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه رسیدگی خواهد کرد.

همچنین این کمیسیون روز دوشنبه میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به سؤال ایرج عبدی خواهد بود.

روز سه‌شنبه نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و خزانه‌داری کل کشور جهت ارائه گزارش عملکرد بودجه سال ۹۲ به مجلس خواهند رفت.

کمیسیون صنایع و معادن نیز روز دوشنبه میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤالات آقایان امیر خجسته، عوض حیدرپور، یونس اسدی، محمد فیروزی، ابراهیم کارخانه و جلیل جعفری خواهد بود.

همچنین در این روز وزیر تعاون، کار و رفاه به سؤال آقای مؤید حسینی صدر پاسخ خواهد داد.

وزیر ارتباطات نیز در همین روز پاسخگوی سؤالات آقایان احمد بخشایش، جبار کوچکی‌نژاد و جلیل جعفری بنه است.

روز سه‌شنبه هفته جاری کمیسیون عمران میزبان وزیر راه و شهرسازی بوده تا پاسخ سؤالات آقایان بذرپاش، حمید رسایی، موسوی لارگانی، مشهدی عباسی را دریافت کنند. ولت و کارفرمایان در مزد ۹۳ کارگران را دور زدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *