وزیر نفت و ۵ وزیر دیگر به مجلس احضار شدند

در هفته آینده ۶ وزیر دولت روحانی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس می‌روند.

0,,17024423_303,00

به‌ گزارش ایرنا، در هفته آینده ۵ وزیر دولت یازدهم برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند. بیژن نامدار زنگنه هم در صحن علنی به سوال حمید رسایی پاسخ خواهد داد.

مجلسی‌ها که آخرین ماه‌های حضورشان در بهارستان را تجربه می‌کنند، در اندک فرصت باقی‌مانده از دوره نمایندگی‌اشان، کابینه یکساله حسن روحانی را هدف سئوالات متعددشان قرار داده‌اند. استیضاح رضا فرجی‌دانا در مجلس اصول‌گرا، انگیزه خوبی برای بهارستانی‌ها ایجاد کرده است.

درجریان استیضاح وزیر علوم، اصولگرایان چندان از نتیجه استیضاح و موفقیت‌اشان در زمینه صدور رای عدم اعتماد مطمئن نبودند و این چنددستگی در اعتماد و یا عدم اعتماد به وزیرعلوم، به‌وضوح در میان نمایندگان اصول‌گرای مجلس دیده می‌شد.

حالا با برکناری فرجی‌دانا از وزارت علوم، به‌نظر می‌رسد مجلسی‌ها توان دوباره‌ای برای رویایی با کابینه حسن روحانی پیدا کرده‌اند.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد. در این روزها، مجلس روزهای پر رفت‌وآمد حضور وزرا را تجربه خواهد کرد.

در روزهای پایانی هفته دولت، وزرای نفت، راه، آموزش و پرورش‌، ارتباطات و فناوری، فرهنگ و کشور راه بهارستان را پیش خواهند گرفت تا به سئوالات نمایندگان عمدتا اصول‌گرای مجلس پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *