فروش زنان و کودکان، منبع مهم درآمد داعش

تروریست های داعش در سطح گسترده اقدام به فروش زنان و کودکان ربوده‌شده می‌کند و بدین ترتیب تجارت انسان یکی از مهمترین منابع درآمد این گروه به شمار می‌آید.
به گزارش العالم، فروش زنان و کودکان علاوه بر این که یکی از مهمترین منبع درآمد داعش است، عاملی برای اغوا و جذب عناصر جدید از نقاط مختلف جهان به این گروه به شمار می آید؛ زیرا به محض ورود عناصر جدید، زنان به عنوان برده و اسیر در اختیار آنها قرار می گیرند.
از هفته ها پیش سخن از عملیات ربایش گسترده زنان از طائفه ایزدی در شمال عراق و نیز مسیحیان به میان می آید؛ روزنامه انگلیسی “تایمز” برای نخستین بار از بازار فروش انسان پرده برداشت که داعش در منطقه “القدس” در موصل عراق برپا کرده است؛ در آنجا زنان و کودکان در مقابل مبالغی فروخته می شوند که این امر یکی از منابع درآمد عناصر داعش به شمار می آید.
به گفته این روزنامه، بازار تجارت انسان نه فقط در موصل بلکه در شهر رقه نیز برپاست و در هر دو بازار زنان و کودکان از طایفه ایزدی و مسیحی به فروش می روند؛ اما حقیقت تکان دهنده ای که روزنامه تایمز برملا می کند، این است که قیمت هر کودک فقط 10 دلار است!
از طریق همین کودکان و زنان است که داعش بسیاری از جوانان در نقاط مختلف جهان را به سمت خود جذب می کند؛ زیرا به محض ورود این جوانان، زنان و کودکان در مقابل مبالغ مالی ناچیزی به آنها اهدا می شوند که این امر یکی از راه های دیگر حمایت و کمک به این تروریست ها به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *