بیانیه حزب پان‌ایرانیست درباره تمدید ممنوع‌الخروجی حجت کلاشی

در تاریخ 25 بهمن‌ماه 96 قرار ممنوع‌الخروجی سرور حجت کلاشی از اعضای حزب پان‌ایرانیست برای ۶ ماه دیگر تمدید شد.

سرپرستی دادسرای اوین به درخواست وزارت اطلاعات در تاریخ 25 مردادماه 96 قرار ممنوع‌الخروجی ایشان را صادر کرد که این دستور اکنون برای ۶ ماه دیگر تمدید شده است.

حزب پان ایرانیست با محکوم کردن این قبیل اقدامات غیر قانونی و ناقض حقوق شهروندی اعلام می‌دارد اعمال محدودیت و گروگان گرفتن زندگی خصوصی افراد و ایجاد مزاحمت برای اعضای خانواده و ایجاد اختلال در روند مطالعات علمی افراد نمی‌تواند نسبتی با اعمال «دولت» و «مملکت‌داری» داشته باشد.

افرادی با سوءاستفاده از عنوان‌های رسمی خود، نظام اداری که ابزار اداره امور کشور جهت تامین مصالح ملی و مصلحت عمومی است را به شبکه حافظ منافع گروه‌های وابسته به خود تبدیل کرده‌اند. این شیوه مملکت‌داری تباهی به بار آورده و تولید ناامنی کرده و منافع و منابع ملی را به باد داده است و جدا از اینکه آثار این نوع تفکر و اعمال روشن شده است و آتشی که از بی‌عدالتی روشن شده زبانه می‌کشد اما کماکان چرخ‌های استبداد می‌چرخد و اداراتی که باید حافظ امنیت و حقوق مردم باشند محل ظهور ستم بر شهروندان شده است.

آقای حسن روحانی که وزارت اطلاعات زیر نظر ایشان اداره می‌شود باید به این نکته دقت کنند که نمی‌توان از حقوق شهروندی سخن گفت و اینگونه آن را زیر پا گذاشت. ایشان گفته‌اند مطالبه مردم صرفا اقتصادی نیست؛ بله درست است مردم مطالبات سیاسی و اجتماعی هم دارند، مردم خواهان عدالت هستند، مردم می‌خواهند از تعرض به حقوق‌شان توسط سازمان‌ها و نهادهای قدرتمند در امان باشند. مردم آزادی و عدالت می‌خواهند. آقای روحانی مرجع پاسخگویی به بسیاری از این مطالبات شما هستید.

در پایان اعلام می‌داریم این شیوه‌ها خللی در اراده میهن‌پرستان بوجود نیاورده است و این مرارت‌ها را در راه سعادت ملی به جان می‌خریم.

پاینده ایران
حزب پان ایرانیست
یکم اسفندماه 1396 – تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *