پیام مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در پی حکم دادگاه انقلاب علیه امید دهدارزاده پان ایرانیست عرب زبان خوزستانی

پیام مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست در پی حکم دادگاه انقلاب علیه “امید دهدارزاده” پان ایرانیست عرب زبان خوزستانی

 

“حجت کلاشی”  مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، ضمن قدردانی از کوششهای حزبی  “امید دهدارزاده ” پان ایرانیست عرب زبان خوزستانی، ضمن پیامی پیرامون حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اهواز علیه دهدارزاده، اظهار داشت: «همه ی این مصائب و همه ی اتفاقات باید منجر به بروز وجهی از جنبه های والای پان ایرانیسم  و شناساندن آن به ملت ایران و ارتقا شخصیت مبارزاتی ما گردد. برای شما فرصتی فراهم شده که نشان دهید چگونه یک پان ایرانیست بجای ناله زیر ضربات شلاق مجال خواهد یافت که 75 بار فریاد  “پاینده ایران” سر دهد» .

 

 

متن پیام مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست خطاب به “امید دهدار زاده” بدین شرح است:

 

پاینده ایران

” جوانانی مانند امید دهدارزاده پیام آوران مهر و پرچمداران وحدت در پهنه  ایران زمین هستند.”

سرور امید دهدار زاده ،همرزم عزیز

کوششهای شما در راه پان ایرانیسم و ترویج  پیام جاویدان آن که چیزی جز “مهر و وحدت” نیست،  را ستایش می کنم. اقدام شما در پخش کتابچه ی ” ما چه می خواهیم ” که حامل اندیشه های  پان ایرانیسم و روشن کننده خواسته های این نهضت ورجاوند است، باید تحسین شود.

شما به نمایندگی از حزب تان  میان خویشان و آشنایان و همشهری های خود  پیام مهر و وحدت می برید و چونان شعله ای، نشانگرراه هستید. از این رو من شما را از پرچمداران این ماموریت بزرگ و رسالت خطیر در یکی از حساس ترین نقاط ایران می بینم.

بر شما مباهات می کنم که در دادگاه بی هیچ ملاحظه ای مانند بسیاری از همرزمان تان  بر پان ایرانیست بودن خود تکیه کردید  و از مجازات نا عادلانه و پیامدهای آن هراسی نداشتید. فصلی نو در مبارزات آغاز شده است. جوانان و اعضای حزب با افتخار در همه جا و با نیرویی بالاتر از شجاعت  از پان ایرانیست بودن خود سخن می گویند و دفاع می کنند.

ما بی شک اجازه نخواهیم داد غبارترس، درخشانی پان ایرانیسم  این وجود گرامی را از دید ملت عزیزمان پنهان کند.

شنیدم که برایتان 75 ضربه شلاق بریده اند، تاکید دارم که برای این مساله نباید مظلوم نمایی شود. همه  این مصائب و همه  اتفاقات باید منجر به بروز وجهی از جنبه های  والای پان ایرانیسم  و شناساندن آن به ملت ایران و ارتقا شخصیت مبارزاتی ما گردد.

برای شما فرصتی فراهم شده که نشان دهید چگونه یک پان ایرانیست بجای ناله زیر ضربات شلاق مجال خواهد یافت که 75 بار فریاد  “پاینده ایران”  سر دهد. همان لحظه  من هم به همراه یارانت در همان جا و به همراه تو فریاد پاینده ایران سر خواهیم داد.
این یک وظیفه  حزبیست که همه یاران، اهمیت و عظمت این  ایستادگی ها و بروز حماسه ها را به درستی به دیگر هموطنان خود نشان دهند. همه باید بکوشند که  حقانیت این آرمان و راه  نشان داده شود و مظلومیت ها و شجاعت
ها  بدون مظلوم نمایی برای هم میهنان و آزادگان آشکار شود. همه آماده ایم که در این راه مقدس، ضربه های شلاق امید دهدارزاده را با فریاد “پاینده ایران” در را ه مهر و وحدت و عظمت ایران به جان بخریم.

پاینده ایران

حجت کلاشی
1391/2/26

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *