خونریزی معده ابوالفضل عابدینی در ادامه اعتصاب غذای نامحدود

خونریزی معده ابوالفضل عابدینی در ادامه اعتصاب غذای نامحدود

ابوالفضل عابدینی، زندانی سیاسی و از اعضای حزب پان ایرانیست در پی اعتصاب غذای نامحدود دچار خونریزی معده شد.

563909_305209782958719_1689549355_nبه گزارش سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، ابوالفضل عابدینی، زندانی پان ایرانیست که از تاریخ ۵ مردادماه و در اعتراض به انتقال ناگهانی از زندان اوین به زندان کارون اهواز دست به اعتصاب غذا زده بود دچار خونریزی معده شده است.
این زندانی سیاسی پاییز سال گذشته نیز پس از شهادت در مورد مرگ ستار بهشتی به طور ناگهانی از زندان اوین به زندان اهواز منتقل شد و در نیمه راه با دستور ویژه دادستان به تهران بازگردانده شد. قابل ذکر است به گفته مادر ستار بهشتی، حسین رونقی ملکی نیز از دیگر زندانیانی است که حاضر شده در مورد قتل ستار بهشتی در زندان اوین شهادت دهد.
وی در تاریخ ۸ مردادماه نیز با نگارش نامه‌ای به آیت ا.. لاریجانی، رییس قوه قضاییه با توضیح آنچه در چهار سال گذشته و از زمان بازداشت بر وی گذشته است به شرایطش اعتراض و اعلام کرده است تا برآورده شدن خواسته‌اش که بازگشت به زندان اوین است به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
ابوالفضل عابدینی عضو حزب پان ایرانیست، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر می‌باشد که فروردین ماه ۱۳۸۹ توسط دادگاه انقلاب اهواز به اتهامات عضویت در حزب پان ایرانیست، ارتباط با دول متخاصم، فعالیت‌های حقوق بشری و تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم و یک سال بعد از صدور حکم اول، بار دیگر از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه‌ای به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری دیگر محکوم شد، این در حالی بود که او در پروندهٔ قبلی نیز به همین اتهام محکوم به زندان شده و در حالی سپری کردن این محکومیت بود. گفتنی است وی در طول مدت سه سال و اندی که در زندان به سر می‌برد از حق قانونی استفاده از مرخصی محروم بوده است.
سازمان جوانان حزب پان ایرانیست امیدوار است مسولان هر چه سریع‌تر نسبت به پایان وضعیت ایجاد شده برای ابوالفضل عابدینی اقدام کرده و پاسخگوی پرسش‌های مطروحه وی باشند.

پیوند دایمی :http://www.pan-iranist.info/?p=5854

2 دیدگاه برای «خونریزی معده ابوالفضل عابدینی در ادامه اعتصاب غذای نامحدود»

  • بازپینگ:نگذاریم ابوالفضل عابدینی، ستار بهشتی دیگری گردد! | My Blog

  • آگوست 7, 2013 در t 10:40 ق.ظ
    Permalink

    پاینده ایران
    ” پان ایران” ان ارزوی مقدسی است که بر قلوب جملگی ما فر مان می راند… از متن فر مان رییس
    به قول سرور خر دمند حجت کلاشی پان ایرانیست ها از قوانین ودستورات ملی خود تا بعیت می کنند
    واینک حا کمیت نا جمهوری انیرانی فرقه گرا بداند که اگر کو چک ترین خطری متوجه سلامتی سرور عابدینی باشد هزینه سنگینی بایستی پر داخت کند. ما همه سرور عابدینی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *