کشته شدن چندین تروریست اهل ترکیه در حلب

منابع عربی از کشته شدن چندین تروریست خارجی از جمله تروریستهای اهل ترکیه در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در اطراف زندان مرکزی شهر حلب خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع میدانی در اطراف زندان مرکزی حلب اعلام کرد شماری از تروریستهای تکفیری اهل ترکیه در درگیریهای این مکان کشته شده اند، درگیریها از چند روز پیش در این مکان میان تروریستها و نیروهای ارتش سوریه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، یکی از شیوخ وهابی به نام شیخ المحیسنی، کشته شدن یک تروریست ترک در اطراف زندان حلب را در یک نوار ویدئویی اعلام کرد.

 

تروریست

این منبع تاکید کرد بیشتر تروریستهای انتحاری که نفوذی خوانده می شوند، ترکیه ای و سعودی هستند و شمار زیادی از آنها یا به ضرب گلوله نیروهای ارتش سوریه کشته شده اند یا بر اثر انفجار کمربندهای انفجاری که به خود بسته بودند، به هلاکت رسیدند.

شیخ المحسینی سعودی در این نوار ویدئویی خبر هلاکت یکی از تروریست های اهل ترکیه را اعلام می کند. به نوشته پایگاه خبری آسیا، این شیخ وهابی به حمایت از گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) معروف است.

وی از تمایل خود برای بازدید از اطراف زندان مرکزی حلب برای دادن روحیه به تروریستهای جبهه النصره و داعش خبر داده است.

این شیخ وهابی حامی تروریستهای تکفیری در سوریه همچنین از زخمی شدن یک تروریست دیگر اهل ترکیه خبر داده است.

پیشتر پایگاههای خبری وابسته به گروههای تکفیری تروریستی از کشته شدن شماری از تروریستهای اهل ترکیه، مصر و سعودی در اطراف زندان مرکزی حلب خبر داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *