اختلاسی دیگر با رقم 1200 میلیارد تومان در دو بانک ملی و ملت

دادستان کل کشور از اختلاس حدود 1200 میلیارد تومان در دو بانک ملی و ملت خبر داد و گفت: پول‌ها از بین رفته و پرونده فعلی مطرح است البته پنج نفر از عوامل اصلی در این زمینه بازداشت‌اند.
او با اعلام اینکه در دو بانک ملی و ملت جمعاً حدود 1200 میلیارد تومان اختلاس شده و پول‌ها از بین رفته و پرونده فعلی مطرح است گفت: در این رابطه یکی از بدهکاران فراری است و از طریق دادستان تهران تحت تعقیب است و پنج نفر از عوامل اصلی نیز بازداشت شده‌اند.

وی افزود: از مجموع 1200 میلیارد تومان اختلاس صورت گرفته، باید بگویم که در بانک ملی 800 میلیارد تومان بوده که 300 میلیارد آن برگشته است. در بانک ملت هم 300 میلیارد بوده که از مجموع 120 میلیارد تومان برگشته و بخشی از آن در خارج از کشور از طریق پلیس اینترپل شناسایی و توقیف شده و ما به دنبال متهم اصلی هستیم.

قابل توجه است خبرهای مربوط به فساد اقتصادی و اختلاس‌ها در نظام جمهوری اسلامی که تلاش می‌شود مقدس جلوه داده شود، آنچنان زیاد و متنوع است که کم‌کم دارد از تعداد اخبار حوادث در مطبوعات کشور پیشی می‌گیرد. باید آفرین گفت به این کلید و به این نظام مقدس و مدال افتخاری به سران سه قوه جمهوری اسلامی داد.

1 دیدگاه برای «اختلاسی دیگر با رقم 1200 میلیارد تومان در دو بانک ملی و ملت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *