پاسخ “امید دهدارزاده” به پیام مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست “حجت کلاشی”

پاسخ “امید دهدارزاده” به پیام مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست “حجت کلاشی” 

 

در روزهای گذشته “حجت کلاشی” مسول سازمان جوانان حزب پان ایرانیست، طی پیامی نسبت به حکم صادره دادگاه انقلاب اهواز علیه امید دهدارزاده واکنش نشان داد.

امید دهدارزاده بر اساس حکم صادره به شش ماه حبس، تحمل 75 ضربه شلاق و پرداخت ده میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیده است.

دهدارزاده طی نامه ایی ضمن پاسخ به حجت کلاشی، از نحوه آشنایی اش با حزب پان ایرانیست و لذت مبارزه ایی که می چشد می گوید و اعلام می دارد در راه خود استوار است و از آرمانش قدمی عقب نشینی نخواهد کرد.

پاسخ امید دهدارزاده به پیام حجت کلاشی به شرح زیر می باشد:

 

پاینده ایران
سرور حجت کلاشی

درود بیکران بر شما و دیگر سروران گرامی
از حمایت و همراهی بی دریغ شما بی اندازه سپاسگزارم. بی تردید همراهی شما سبب سازخواهد شد تا اینجانب و دیگر یاران در مسیر آرمان مقدسمان که همانا پویش در راه سربلندی ایرانمان می باشد نیروی دوچندان به دست آوریم.
روز آشناییم با حزب پان ایرانیست را هرگز فراموش نخواهم کرد که مصادف با سالروز بنیاد حزب می بود.  وقتی که وارد شدم و جمع مشتاقان را دیدم وقتی از فلسفه و اندیشه ی حزب شنیدم و پرچم شیر و خورشید را به تماشا نشستم انتخابم را کرده بودم.  پس از آن از سروران بسیار آموختم و دانستم که انتخاب درستی نموده ام. هرچند که آموختنی ها بسیارند و باید بیاموزم. من دانستم که در راه ایران باید تلاش کرد و حتی هزینه ها داد و من در همان دم این تصمیم را گرفته بودم.

سرور کلاشی گرامی آن روز نخستین که شما را در دفتر زنده یاد سرور میرانی دیدم و از شما پرسیدم که حزب پان ایرانیست هوادار جمهوری می باشد  یا پادشاهی ؟، شما با حوصله ی تمام این پرسش را پاسخ دادید و برای من از اندیشه های حزب گفتید و پرسشهای دیگری که در من به وجود می آمد را نیز با خونسردی وبه طور کامل پاسخ دادید را هرگز نمی توانم فراموش کنم.

بله سرور گرامی، این را با صدای رسا می گویم که اگر به جای 75 ضربه ی شلاق هزاران ضربه بزنند بازهم ذره ای از آرمانهای خویش عقب نخواهم نشست.  من خود را به ابوالفضل عابدینی، حجت کلاشی، شاهین زینعلی، مهندس رضا کرمانی، هومن اسکندری، میلاد دهقان، فرهاد باغبانی و دیگر سرورانی که برای تداوم راه حزب پان ایرانیست و یکپارچگی و سربلندی ایران بزرگ هزینه داده اند،  مدیون می دانم و به قول شما ما پان ایرانیست ها به راستی در حال تجربه ی لذت مبارزه هستیم.
بار دیگر از همراهی شما سروران سپاسگزاری می کنم.
در ره منزل لیلی که خطرها باشد
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
امید دهدارزاده
27/2/1391

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *